A War Paint férfiaknak árul sminktermékeket, azonban közelmúltban készült kampányuk sokat rontott hírnevükön. Olyannyira, hogy a reklámot végül törölték. A nézők nem értékelték a mérgező férfiideált bemutató videót.
A War Paint sminkmárka legutóbbi kampánya 2,5 millió nézőt vonzott Twitteren és más médiafelületeken. Ez nagyszerűen hangozhat, de sajnos nem a pozitív visszhang miatt kapott ekkora figyelmet. Ugyanis a rövid videóban egy erősen tetovált férfi tartja kezében a War Paint termékeit, de azokat nem igazán használja. Helyette egy jól látható koponya gyűrűre helyezi a produktumokat.
Mivel sminktermékekről esik szó, a legtöbb cég célja, hogy azok használatát be is mutassa, főleg, ha videókampányt készít hozzá. Jelen videóban a márka kevésbé kerül előtérbe, a nézők többsége egyértelműen a modell által közvetített káros férfiképet vette észre. Szerintük a minőség helyett a reklám hiper-férfias eszmékre fókuszál, és mivel az interneten szinte mindent szabad, a hozzászólók szarkasztikus kommentekben szedték szét a promóciót.
Jonah Hill kiáll a nőkért: a disznó viccek ideje lejárt
Jonah Hill olyan filmekben játszott, mint a Felkoppintva vagy a Superbad – avagy miért ciki a szex? vagy A Wall Streer Farkasa. Ezekben a vígjátékokban a vicc tárgya többnyire a nő. A rájuk irányuló „humoros” beszólogatásokkal az a legnagyobb probléma, hogy erősítik a sztereotípiákat. Amik egyetlen dologra jók: a feszültségkeltésre.
Ennek tetejébe, a márka Instagram-oldalára egy tetovált, izmos, félmeztelen férfit is posztolt, előtérben a hirdetett termékekkel. Többek szerint a Calvin Klein alsóneműben feszítő modell nadrágját ráadásul ki is tömték.
https://www.instagram.com/p/BrNLz1fgXXy/?utm_source=ig_embed
Az alapító, Daniel Gray elmondta, hogy jó szándékkal készítette a reklámot, de a sok negatív visszajelzés miatt levették a közösségi oldalakról.