A Gillette egy megható pillanat megörökítésével ünnepelte a júniusi Pride hónapot. Az új reklámjában egy apát és transznemű fiát láthatjuk az első borotválkozás idején, írja a DesignTaxi.
A reklám a kanadai Samson Bonkeabantu Brownra helyezi a reflektorfényt, aki állítása szerint mindig is kíváncsi volt, miféle férfivé cseperedik majd. A videó dokumentálja életének első borotválkozását, miközben édesapja bátorítja.
A Gillette legújabb videója miatt volt, aki lehúzta borotváját a WC-n
A videó lényegében a követendő férfi modellt állítja középpontba. Hogyan illik viselkednie a férfinak a nőkkel és a többi férfival, mit kell tennie, hogy a következő generáció ne legyen erőszakos stb. Ez mind szép és jó, csak egy kicsit ellentmondásos. Hiszen a márka nyilvánvalóan férfiaknak készült termékekkel foglalkozik, ezért a vásárlóik is férfiak, mégis negatívan mutatja be őket.
Brown elmondja a videóban, hogy a nemváltás nem csak az ő változásáról szól, de a környezetében lévőkéről is. Elmondása alapján a fiú hálás a Gillette-nek, amiért egy transznemű férfi életében ilyen fontos pillanatot ragadtak meg kampányukban. A videó egy felirattal zárul: „Akármikor, akárhol, akárhogy történik – az első borotválkozás különleges.”
First Shave, the story of Samson | #MyBestSelf
Whenever, wherever, however it happens – your first shave is special.
A videót Facebookon osztották meg, már több, mint 9000 lájkot tudhat magáénak. A közösségi média-felhasználók ezrei üdvözölték boldogan az inkluzív kampányt a kommentszekcióban.