Vége az időnek, amikor az influenszereknek fel kellett venniük a reklámozott ruhákat. Az új digitális kollekciókban anélkül készíthetők képek, hogy „viselőik” egyáltalán látták volna a ruhadarabokat.

A technológiai fejlődés nem kerüli el a divat világát sem. Találkozhatunk mesterséges intelligenciával készített influenszerrel, robotok képesek magukat felöltöztetni, nem is beszélve Tommy Hilfiger kollekciójáról, amely képes felismerni, hányszor és hova veszed fel a darabokat.

Tommy Hilfiger új kollekciójával a fogyatékosság elfogadásáért kampányol

A nagy márkák közül a Tommy Hilfiger az elsők között ismerte fel, hogy a fogyatékkal élőknek a felöltözés nem mindig a legegyszerűbb dolog. A Tommy Adaptive célja, hogy a divat nyitott és elfogadó iparág legyen ezen emberek felé is. A kollekció ezért mágneses cipzárakat, állítható széleket, egykezes cipzárakat és tépőzáras megoldásokat tartalmaz.

Egy norvég kereskedés, a Carlings kollekciója egy teljesen új szintjét mutatja meg a digitális találmányoknak. A cég segítségével az influenszereknek nem kell felpróbálni a szponzorált cég ruháit a reklámhoz. Még látniuk se kell a kollekció darabjait ahhoz, hogy digitálisan hordják őket.

Carlings
A Kollekció Darabjait Hordhatod A Képeiden Anélkül, Hogy Valaha Felvennéd Őket A Valóságban. / Fotó: Carlings /

A kezdeményezés lényege, hogy a cég digitális 3D designerei – egy alacsony díj ellenében – a 19 darabos kollekcióból kiválasztott ruhákat digitálisan rászerkesztik az influenszerek testére. Az így készült kép mehet is az Instagramra, anélkül, hogy az influenszernek valóban felvették volna a ruhadarabokat.

Túl “meztelen” volt, így nem léphetett be a Louvre ajtaján egy influenszer

Az ausztrál Instagram-influenszer, Newsha Syeh is így járt, akiről, mint kiderült, túl kihívóan öltözött fel. A Cosmopolitan szerint egy már azóta törölt Instagram-posztban mérgelődött Newsha Syeh-re. Rita Ora mindig is a bevállalós stílusáról és az extrém rucijairól volt híres, de néha még így is ki tudja akasztani a rajongóit.

A kollekció arra a jelenségre reagál, hogy az influenszerek gyakran egyetlen kép erejéig veszik meg a ruhákat, amiket aztán vissza is visznek a boltba. A digitális kollekció lehetővé teszi a szponzorált tartalom előállítását környezetbarát módon. A befolyó pénz pedig a WaterAid szervezetnek megy, ami a pazarló vízfogyasztásra próbálja felhívni a figyelmet.

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

goballoon.hu - 2024 július - LinkMarketing - 6

Felkészülés a hőlégballonos repülésre

Ma már nem úgy készülünk egy hőlégballonos sétarepülésre, mint a 2019-ben megjelent “A hőlégballon” című film szereplői, akik az NDK-ból próbáltak megszökni egy ilyen légijárművel.

Qatar-WC

Hogyan fogadjunk a 2022-es labdarúgó-világbajnokságra

Már majdnem itt az ideje a világ legrangosabb tornájának – a 2022-es labdarúgó-világbajnokságnak. Az idei év sok újítással jár. Az egyik az, hogy ez az első alkalom, hogy egy közel-keleti ország ad otthont a világbajnokságnak.