Vége az időnek, amikor az influenszereknek fel kellett venniük a reklámozott ruhákat. Az új digitális kollekciókban anélkül készíthetők képek, hogy „viselőik” egyáltalán látták volna a ruhadarabokat.

A technológiai fejlődés nem kerüli el a divat világát sem. Találkozhatunk mesterséges intelligenciával készített influenszerrel, robotok képesek magukat felöltöztetni, nem is beszélve Tommy Hilfiger kollekciójáról, amely képes felismerni, hányszor és hova veszed fel a darabokat.

Tommy Hilfiger új kollekciójával a fogyatékosság elfogadásáért kampányol

A nagy márkák közül a Tommy Hilfiger az elsők között ismerte fel, hogy a fogyatékkal élőknek a felöltözés nem mindig a legegyszerűbb dolog. A Tommy Adaptive célja, hogy a divat nyitott és elfogadó iparág legyen ezen emberek felé is. A kollekció ezért mágneses cipzárakat, állítható széleket, egykezes cipzárakat és tépőzáras megoldásokat tartalmaz.

Egy norvég kereskedés, a Carlings kollekciója egy teljesen új szintjét mutatja meg a digitális találmányoknak. A cég segítségével az influenszereknek nem kell felpróbálni a szponzorált cég ruháit a reklámhoz. Még látniuk se kell a kollekció darabjait ahhoz, hogy digitálisan hordják őket.

carlings
A kollekció darabjait hordhatod a képeiden anélkül, hogy valaha felvennéd őket a valóságban. / Fotó: Carlings /

A kezdeményezés lényege, hogy a cég digitális 3D designerei – egy alacsony díj ellenében – a 19 darabos kollekcióból kiválasztott ruhákat digitálisan rászerkesztik az influenszerek testére. Az így készült kép mehet is az Instagramra, anélkül, hogy az influenszernek valóban felvették volna a ruhadarabokat.

Túl “meztelen” volt, így nem léphetett be a Louvre ajtaján egy influenszer

Az ausztrál Instagram-influenszer, Newsha Syeh is így járt, akiről, mint kiderült, túl kihívóan öltözött fel. A Cosmopolitan szerint egy már azóta törölt Instagram-posztban mérgelődött Newsha Syeh-re. Rita Ora mindig is a bevállalós stílusáról és az extrém rucijairól volt híres, de néha még így is ki tudja akasztani a rajongóit.

A kollekció arra a jelenségre reagál, hogy az influenszerek gyakran egyetlen kép erejéig veszik meg a ruhákat, amiket aztán vissza is visznek a boltba. A digitális kollekció lehetővé teszi a szponzorált tartalom előállítását környezetbarát módon. A befolyó pénz pedig a WaterAid szervezetnek megy, ami a pazarló vízfogyasztásra próbálja felhívni a figyelmet.

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

goballoon.hu - 2024 július - LinkMarketing - 6

Felkészülés a hőlégballonos repülésre

Ma már nem úgy készülünk egy hőlégballonos sétarepülésre, mint a 2019-ben megjelent “A hőlégballon” című film szereplői, akik az NDK-ból próbáltak megszökni egy ilyen légijárművel.

Qatar-WC

Hogyan fogadjunk a 2022-es labdarúgó-világbajnokságra

Már majdnem itt az ideje a világ legrangosabb tornájának – a 2022-es labdarúgó-világbajnokságnak. Az idei év sok újítással jár. Az egyik az, hogy ez az első alkalom, hogy egy közel-keleti ország ad otthont a világbajnokságnak.

alvás pihentető alvás tippek alváshoz egészséges alvás egészséges életmód

Ezeket edd, és ezeket kerüld, ha nem tudsz aludni

Jó alvás nélkül nincsenek jó nappalaink, de még rosszabb, hogy nem lehetünk teljesen egészségesek sem. Sokan szenvednek kialvatlanságban anélkül, hogy foglalkoznának vele, pedig komoly következményei lehetnek, ha hosszútávon nem tudunk megfelelően pihenni.

betegség hírességek hírességek betegségei maria cross halle berry lil wayne tom hanks toni braxton catherine zeta-jones 4

Hírességek, akik krónikus betegséggel élnek

A betegség nem válogat. A következő sztárok mind megvívták a maguk harcát különböző egészségi problémákkal és saját példájukon keresztül bebizonyították, hogy krónikus betegségekkel is lehet együtt élni, mégpedig boldog életet.