Cannes-ban van egy másik fesztivál, ami a marketingről szól, és nem a filmekről. Az Ogilvy Chicago pedig a legnagyobbat szakította idén. El is mondjuk, miért.
Cannes-ban idén rendezték a 64. International Festival of Creativity-t, azaz a Cannes Lions-t. Olyan munkákat díjaznak, amelyek kiemelkedőek a szakmában, és kreativitásukkal kivívják a szakma méltányolását.
Az Ogilvy Chicago a cipőtisztító márka, a Kiwi kampányára fűzte fel marketingtervezetét, amivel nem csak egy, de két Oroszlánt is nyertek idén – egy bronzot és egy aranyat.
A projektnek a Portraits Completed címet adták.
A győztes ötlet a félkész, híres festményeket igyekezett befejezni, és amelyeken a cipőkre fókuszálnak.
Továbbá a kiállítást kiegészítették egy audió túrával is, ami biztosítja a befogadónak a valós művészettörténeti élményt, és a Kiwi narratívájába szövi a mondanivalót. Neked mi a véleményed az alább látható képekről?
Ogilvy: Weboldal | Facebook-oldal | Twitter | Instagram