Pierre Kaczmarek 14 évesen alapította divatmárkáját, az Afterhomeworköt (Házifeladatután). A francia fiú az inspirációt nem csak barátai körében találja meg, akik tervezők, művészek és zenészek, hanem az előtte született nemzedékben is. Most a rangos ANDAM-díjra jelölték.

A házi megírása után divatmárkát alapított

Kaczmarekre elmondása szerint nagy hatással volt egy Japánban tett látogatás, ahol “lenyűgöző, őrült megjelenésű” 40-es-50-es nőket látott. Számára az az igazán izgalmas, ha ruháit nem korabeli gyerekek viselik, hanem azok a nők Tokió Shibuya negyedéből.

Az Afterhomeworköt 4 évvel ezelőtt alapította, egy olyan projekt részeként, amibe suli után merült bele, mikor Kész lett  a házi feladatával. 

“Apukám nem akarta, hogy bármi is a nevemet viselje akkoriban, mert túl fiatal voltam” – meséli Pierre. “Az egész azzal kezdődött, hogy néhányan egy csoportban pólókat gyártottunk hétvégenként, és amikor hazaértünk iskola után, és találkoztam Elenával, lassanként annál többé kezdett ez válni.”

Elena Mottola Waczamrek barátnője és kreatív partnere, akivel együtt dolgozik a kollekciókon és aki az Afterhomework vizuális megjelenését irányítja. Ez utóbbi meglepően rövid idő alatt sokat fejlődött, finomodott.

A korai időszak grafikus pólói és utcai viseletei továbbra is a márka integráns részét képezik.

Az utolsó 2 szezon darabjai viszont már sokkal irányítottabb vonalat képviselnek, szobrászati formákkal és ruhákkal, amelyek elmossák a nemek közötti határvonalat.  

Szakmai sikerek

“Nagyon fiatal voltam, amikor kezdtem, és a márka velem együtt nőtt fel” – mondja Kaczmarek. “Olyan sokat változol tinédzser korodban, és ezzel együtt persze az esztétika is rengeteget és gyorsan változott. Még mindig ugyanazok a dolgok inspirálnak – a barátaim, a vicces dolgok, amiket az utcán látok, a francia rap, mind az összes különböző stílus, amit Párizs-szerte látni lehet. Csupán arról van szó, mind én, mind a márka fejlődünk, alakulunk, és a most már másképpen mutatom be az elképzeléseimet.”  

Kaczmarek a legfiatalabb tervező, akit ANDAM-díjra jelöltek idén. Az ANDAM a National Association for the Development of the Fashion Arts francia nevének mozaikszavas rövidítése. 1989-ben alapították, és küldetése, hogy felfedezze és támogassa a fiatal tervezőket francia és nemzetközi divat színtéren egyaránt. Az ANDAM a fiatal tehetségek felkarolásának nagyon fontos platformja.

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

goballoon.hu - 2024 július - LinkMarketing - 6

Felkészülés a hőlégballonos repülésre

Ma már nem úgy készülünk egy hőlégballonos sétarepülésre, mint a 2019-ben megjelent “A hőlégballon” című film szereplői, akik az NDK-ból próbáltak megszökni egy ilyen légijárművel.

Qatar-WC

Hogyan fogadjunk a 2022-es labdarúgó-világbajnokságra

Már majdnem itt az ideje a világ legrangosabb tornájának – a 2022-es labdarúgó-világbajnokságnak. Az idei év sok újítással jár. Az egyik az, hogy ez az első alkalom, hogy egy közel-keleti ország ad otthont a világbajnokságnak.

alvás pihentető alvás tippek alváshoz egészséges alvás egészséges életmód

Ezeket edd, és ezeket kerüld, ha nem tudsz aludni

Jó alvás nélkül nincsenek jó nappalaink, de még rosszabb, hogy nem lehetünk teljesen egészségesek sem. Sokan szenvednek kialvatlanságban anélkül, hogy foglalkoznának vele, pedig komoly következményei lehetnek, ha hosszútávon nem tudunk megfelelően pihenni.

betegség hírességek hírességek betegségei maria cross halle berry lil wayne tom hanks toni braxton catherine zeta-jones 4

Hírességek, akik krónikus betegséggel élnek

A betegség nem válogat. A következő sztárok mind megvívták a maguk harcát különböző egészségi problémákkal és saját példájukon keresztül bebizonyították, hogy krónikus betegségekkel is lehet együtt élni, mégpedig boldog életet.