A reklám szempontjából leghíresebb kereszteződése, a Time Square ezúttal a Twitternek adott helyet.
New York kereszteződését monumentális tweetek lepték el. A háttérben a cég promóciós kampánya áll. A Twitter hivatalos posztjai immár óriásplakátokon hirdetik az oldal „lazább, beszélgetős természetét”, írja a DesignTaxi.
A Facebook és a Twitter ultimátumot kapott az EU-tól a fogyasztóvédelmi szabályok betartására
Az Európai Bizottság kijelentette, “nem tárgyalgathat örökké” és bírságot helyezett kilátásba azon közösségi média felületet üzemeltető cégekkel szemben, amelyek nem felelnek meg a szigorúbb fogyasztóvédelmi szabályoknak. A Facebook és a Twitter ez év végéig kell, hogy összeszedje magát, különben az EU szankciót
A manhattani lakosok olyan üzenetekkel találkozhatnak, mint „Ki van fenn?”, utalva a városra, ami sosem alszik, vagy az örök klasszikus „Ez be van kapcsolva?”. De a város megcsodálhatja Stephen King áprilisi tweetjét is, amelyben azt állította, „a graffiti az utca Twittere”.
A Twitter hivatalos oldalán egy a „Wow.” felirattal ellátott hirdetésről készült képpel hívta fel a figyelmet a kampányra „Wow, ez hatalmas” kísérőszöveggel.