A világhírű italmárka úgy döntött, részt vesz a sokszínűség terjesztésében. Szerencsére egyre több gigacég készít olyan hirdetést, amelyben így vagy úgy szerepel a másság elfogadtatása. A Coca-Cola reklámok jól ismert jegesmedvéje többé nincs egyedül a legújabb hirdetésben.
Ez az első alkalom, hogy a cég más medvéket is szerepeltet reklámjában. A jegesmedve mellett egy barna -, egy fekete – és egy panda medve is helyet kapott a hirdetésben. A kampányt német Heimat Berlin kreatív ügynökség készítette el 2019 januárjában.
A plakáton egy szívmelengető üzenetet is megfogalmaztak.
[perfectpullquote align=”left” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Talán másképp nézünk ki. De több minden tesz minket egyenlővé, mint különbözővé.[/perfectpullquote]
– olvasható a hirdetésben.
Meg kell hagyni, ennél több nem is kell. Rövid, kifejező és mellőzi a tolakodást.
A Netflix legújabb kampánya a sokféleségre hívja fel a figyelmet
Uzo Aduba népszerűsíti a Netflix különbözőséget hirdető kampányát. A Narancs az új fekete című sorozat Suzanne Warrenje mind a rendezőket, mind a színészeket és írókat felszólítja, hogy lépjenek bátran az új tartalmak felé. Aduba a kampányvideóban szobáról szobára jár (innen a kampány neve), és több hangra, több történetre hívja fel a figyelmet.
A plakáton a Coca-Cola-macik egymást átkarolva, kólával a kezükben sétálnak a hóban. A világmárka a vidám reklámmal az egyenlőségre és a sokszínűségre szeretné felhívni a figyelmet. Remélhetőleg, a jövőben minél többen csatlakoznak a Coca-Cola típusú kampányokhoz, és az elutasítás helyett az elfogadást népszerűsítik majd.