A repülőtársaság nyitni szeretett volna az emberek felé, pontosabban azok felé, akik magukat nem a hagyományos nemi szerepekbe sorolják. Ezzel az akcióval a United Airlines az első, akik jelentős lépést tettek a nemi sokszínűség elfogadtatásáért.
Aki repült már repülőn, tudja, a jegyvételkor általában felteszik a kérdést, hogy az illető nő vagy férfi, valamint úrnak vagy hölgynek szólítsák. Ezek közül egyet kötelező beikszelni. Mivel világunk ennél színesebb, és néhányan nem ezek szerint a kategóriák szerint definiálják magukat, ez a kérdés kényelmetlenül érintheti őket. A United Airlines pedig szeretne mindent megtenni az ügyfeleiért, ezért ezt a problémát ügyesen orvosolta. Ezzel pedig mondhatni, történelmet írtak.
A légitársaság számos LMBTQ szervezettel beszélt, mielőtt hozzáfogott volna a projecthez. A céljuk, hogy minél nyitottabban és közvetlenebbül szólítsák meg utasaikat. Ehhez az is kellett, hogy megismerjék, milyen sokszínű a világunk.
A jegyeket foglaló utasok most már nem csak a „Mr.” és a „Ms.” közül választhatnak, hanem létrehoztak egy harmadik kategóriát, a „Mx”-t.
A cég Twitter-oldalán közölte a hírt az érdeklődőkkel.
[perfectpullquote align=”left” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Repülj, ahogy saját magadat meghatározod. Új, gendersemleges kategóriáink már elérhetőek[/perfectpullquote]
— olvasható az bejegyzésben.
Lady Gaga eltörölné a női-, férfi kategóriákat a díjátadókon
Bátran elmondhatjuk, 2018 Lady Gaga éve volt. Az 1937-es Csillag születik feldolgozásában bebizonyította, színésznőként is megállja a helyét. Ráadásul első főszerepében nem más, mint Bradley Cooper volt a partnere, aki egyben rendezője is a filmnek. A végeredmény önmagáért beszél, a film rengeteg pozitív visszhangot kapott. A 91.
Az „Mx”-kategória mellett, az utas kiválaszthatja, hogy férfi (M), nő (F), nem meghatározott (X) vagy nem nyilvános (U) kategóriába sorolja magát. Ez óriási szabadságot ad a queer közösség tagjainak. A United Airlines pedig remélhetőleg, elindított valamit, ami sok más cégnek is ötletet ad, hogyan lehetne ügyfélbarát, nyitott közösségeket létrehozni.