Nem vicc, a hírhedt sorozatgyilkost, Ted Bundyt valaha akkora hírnév és hisztéria övezte, hogy még a férfiak is utánozni szerették volna. Tény, hogy brutális tettei ellenére, valahogyan elérte, hogy mégis nők milliói imádják. A Sears nevű áruházlánc vállalat az 1970-es években még buzdította is a férfiakat, hogy öltözzenek Ted Bundyként, legalábbis egy korabeli divatkivágás erre utal.
Meglepő és egyben ijesztő a tény, hogy egy olyan kegyetlen sorozatgyilkost, mint Ted Bundyt valaha csodáltak. Nem csak a nők, hanem a férfiak is, utóbbiak inkább a tényt, hogy mennyi nőt vonzott, és utánozni szerették volna. A Sears nevű áruházlánc vállalat az 1970-es években még buzdította is a férfiakat, és tippeket adott nekik, hogyan érhetik el a Ted Bundy-kinézetet.
A kivágást egyébként Rory Sutherland, a brit Ogilvy nevű reklámóriás alelnöke osztotta meg egy Twitter-bejegyzésben. A Sears akkoriban karácsonyi ajándékötleteket adott az olvasóknak, és Bundyt nevezték meg, mint az évszak férfija. Ez már önmagában elég szomorú, kérdés, akkoriban felháborodtak-e az emberek? A katalógus szerint, a férfi, aki olyan sármos szeretne lenni, mint a sorozatgyilkos, V-kivágású kötött pulóvert kell, hogy hordjon, valamint kardigánt a pulóvere fölött.
Az ember, aki szembenézett a gonosszal: Stephen Michaud, a Ted Bundy-sztori írója
Michaud a 30-as évei elején járt, épp akkoriban zajlottak Bundy tárgyalásai. Mivel semmi köze nem volt az FBI-hoz, hátulról kellett közelítenie a gyilkoshoz. Érdekes módon nem félt Bundytól – pedig jó oka lett volna rá -, inkább a hatóságok előtti lebukástól tartott.
Bundyt egyébként majdnem 30 ártatlan nő haláláért ítéltek halálra. 1989-ben, 42 évesen halt meg villamosszék által. Idén nem csak film (főszerepben Zack Efron – a szerk.), hanem négyrészes Netflix-sorozat is készült belőle. Mindkettőt igen nagy érdeklődés övezte, mert Bundy élete igen tanulságos üzenettel szolgál: hiába okos és sármos valaki, nem biztos, hogy megbízható is.