Orbán Viktor köszöntötte a magyarokat karácsony alkalmából a hivatalos Facebook-oldalán. Néhány óra alatt annyian kedvelték a posztot, ami ritka számban megy a magyar influenszerek körében is.
Orbán Viktor a 2017-es blama után igyekszik kiszolgálni a szimpatizánsait, mindezt az influenszereket megszégyenítő eszközökkel. És mint tartja a mondás, mindig magas interakciót vált ki, ha kutya és/vagy gyermek szerepel a fotón. Úgyis mondatnánk, a cukiság faktor kimaxolva.
Úgy tűnik, Orbán Viktor idén karácsonykor sem bízta a véletlenre. Facebook-oldalán közzétett ünnepi fotóján három vidám unoka, egy fegyelmezett vizsla és néhány elhelyezett plüssfigura garantálják a sikert.
Olyannyira bevált, hogy néhány óra alatt már több mint 40 ezer lájk érkezett a fotóra. Cikkünk írása során 54 ezerre rúg ez a szám. Ez pedig jóval magasabb, mint korábban bármelyik celeb posztja.
Dely Ábris az influenszerekről: „Akkor vagy sikeres, ha valóban érdekled az embereket”
Dely Ábris a Creatinsta influencer-ügynökség ügyvezetője és társtulajdonosa. 16 éves korától saját cégével közösségi média kampányokat tervezett és kivitelezett az angol piacra, de marketinges tudását Taiwanon is kamatoztatta. Miután úgy látta, hogy a magyar piac nem igazán tudja sikeresen kiaknázni a közösségi médiában rejlő lehetőségeket, megalapította a Creatinsta ügynökséget, a Kereskedelmi Marketing Trendekkel közösen, hogy ebben nyújtson segítséget.
A recept most is bevált. A miniszterelnök Facebook-oldala szinte felrobbant. A közzétett fotóra pár óra alatt 44 ezer lájk érkezett, ami jóval meghaladja a reakciók szokásos mennyiségét.
Persze külföldön egészen más a közeg, ott csak úgy röpködnek a milliók által lájkolt fotók Kim Kardashiannál, Milly Bobby Borwnnál vagy épp Kate Perry-nél.