A K-Y síkosítója stilizált, vagina alakú logóval született újjá

A K-Y síkosítója stilizált, vagina alakú logóval született újjá

„Te voltál Marlon Brando, én voltam Steve McQueen, Te voltál a K-Y zselé, én voltam a vazelin.” A magyar közönség számára, ha máshonnan nem, talán Leonard Cohen 1973-as dalából, az Is This What You Wantedból lehet ismerős a K-Y márka síkosítója.  

Meglepetés nőnapra – túltolták?

Azt valószínűleg nem sokan tudják, hogy a síkosító termékeket gyártó cég 1904 óta a női szexualitás egyik zászlóshajója a Design Bridge ügynökség szerint. A cég ugyanis már akkor is kifejezetten a nőket célozta meg.

/ Fotó: K-Y Jelly

A Design Bridge New York-i irodája nemrégiben leplezte le a cég új imázsát és a csomagolásterveket, amelyeket éppen a nemzetközi nőnapra időzítettek. Némileg lehangoló lépésnek tűnhet néhányaknak, ha egy cég kisajátít egy feminista mozgalmi ünnepet az eladása érdekében.

A női gyönyör titkai – nők mondják el, hogyan szeretik a leginkább

A női gyönyör titkai – nők mondják el, hogyan szeretik a leginkább A hátamon fekszem felhúzott lábakkal, a partnerem egyből a lényegre tér. A lábam a mellkasa magasságában, hogy minél mélyebben belém hatoljon. A saját ritmusában mozog, miközben a kezével a csiklómat is ingerli – nem tud hibázni! Rose, 30

A feminista elvekkel szintén szembe mennek az új csomagolás dizájnelemei: a rózsaszín, lila, babakék és a sötétvörös – a szerelem és szenvedély univerzális színeinek – árnyalatai, a színátmenetes, talpas betűtípus és az „Óóóóóó, igen” szlogen.

Leonard Cohen – Is This What You Wanted W/Lyrics

Is This What You Wanted? – Leonard Cohen “New Skin For The Old Ceremony” Columbia 1974 Enjoy! Lyrics: You were the promise at dawn, I was the morning after. …

A Design Bridge szerint a cég arculata azt mutatja, hogy a nők kényelme és gyönyöre mindenek fölött áll. Az új dizájn azt sugallja a nők számára, hogy kövessék a szexuális vágyaikat és megkapják az örömöket egy olyan piacon, amely első sorban a férfiakat szólítja meg. Emellé sorokozik fel a brand új küldetése is: „legyen a szex jobb a nők számára, mindig”.

/ Fotó: K-Y Jelly

A gyémánt alakú grafika, amelyet eufemisztikus módon csak rubintnak emlegetnek, áll a középpontban. Tulajdonképpen egy stilizált vagináról van szó, kevésbé szalonképes megfogalmazással. Az alakzatot a K és az Y betűk adják, és az ügynökség szerint a rubint a megalkuvást nem ismerő szenvedély és élvezet szimbóluma.

Vaginák mindenütt

Az új logó mindenhol szembeköszön: a csomagolástól kezdve az óriásplakátokon át az online kampányig. A cég azt mondja, hogy a szexuális örömök minden formáját átfogó módon kívánja bemutatni – még ha a csikló valamiért feltűnően hiányzik is a logóból.

[perfectpullquote align=”left” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Életet leheltünk a márka potenciáljába, ami mindig is jelen volt, csak erő vagy cél nélkül. Így most szándékosan ruháztuk fel jelentéssel, érzékiséget és magabiztosságot adva a márkának is. Ez egy hatalmas lépés egy olyan termék számára, amely korábban jó esetben aszexuálisnak, rossz esetben betegesnek tűnt[/perfectpullquote]

– nyilatkozta Claire Parker a kreatív igazgató. A Design Bridge csapata állítása szerint azzal az egyszerű, de mégis kreatív szlogenötlettel álltak elő, hogy „beszéljünk a szexről” Az Y-generációnál fiatalabbak talán már nem is emlékeznek a Salt-N-Pepa 1991-es legendás slágerére.

Salt-N-Pepa – Let’s Talk About Sex

Music video by Salt-N-Pepa performing Let’s Talk About Sex. (C) 1991 The Island Def Jam Music Group

Az ügynökség azt állítja, hogy a márkának kíváncsi és érzéki, mégis rendíthetetlen és tapasztalt arculatot kívántak adni. Most, hogy a női nemiszerv ilyen módon a középpontba került, a márka ezen túlmutató személyiségét úgy határozták meg, hogy a női gyönyör további elfogadtatása és az ágyban mutatott önbizalom kerüljön előtérbe.

A már említett betűtípusokon, logón kívül a csomagolást is úgy tervezték, hogy játékosan, könnyedén segítsen a nők számára eligazodni a termékválasztékban.

A Design Bridge igazgatója elmondta, hogy az új csomagolással és a nők megszólításával egy gyógyszertári síkosítóból – amelyet gyakran női problémákhoz kapcsolatak – egy megbízható intimhigiéniai terméket varázsoltak, amelyet a nők büszkén vásárolnak meg.

Kezdőlap > A K-Y síkosítója stilizált, vagina alakú logóval született újjá

A szerk. ajánlása

A hónap legnépszerűbb cikkei

Top sztorik a rovatból