Vége az időnek, amikor az influenszereknek fel kellett venniük a reklámozott ruhákat. Az új digitális kollekciókban anélkül készíthetők képek, hogy „viselőik” egyáltalán látták volna a ruhadarabokat.
A technológiai fejlődés nem kerüli el a divat világát sem. Találkozhatunk mesterséges intelligenciával készített influenszerrel, robotok képesek magukat felöltöztetni, nem is beszélve Tommy Hilfiger kollekciójáról, amely képes felismerni, hányszor és hova veszed fel a darabokat.
Tommy Hilfiger új kollekciójával a fogyatékosság elfogadásáért kampányol
A nagy márkák közül a Tommy Hilfiger az elsők között ismerte fel, hogy a fogyatékkal élőknek a felöltözés nem mindig a legegyszerűbb dolog. A Tommy Adaptive célja, hogy a divat nyitott és elfogadó iparág legyen ezen emberek felé is. A kollekció ezért mágneses cipzárakat, állítható széleket, egykezes cipzárakat és tépőzáras megoldásokat tartalmaz.
Egy norvég kereskedés, a Carlings kollekciója egy teljesen új szintjét mutatja meg a digitális találmányoknak. A cég segítségével az influenszereknek nem kell felpróbálni a szponzorált cég ruháit a reklámhoz. Még látniuk se kell a kollekció darabjait ahhoz, hogy digitálisan hordják őket.
A kezdeményezés lényege, hogy a cég digitális 3D designerei – egy alacsony díj ellenében – a 19 darabos kollekcióból kiválasztott ruhákat digitálisan rászerkesztik az influenszerek testére. Az így készült kép mehet is az Instagramra, anélkül, hogy az influenszernek valóban felvették volna a ruhadarabokat.
Túl “meztelen” volt, így nem léphetett be a Louvre ajtaján egy influenszer
Az ausztrál Instagram-influenszer, Newsha Syeh is így járt, akiről, mint kiderült, túl kihívóan öltözött fel. A Cosmopolitan szerint egy már azóta törölt Instagram-posztban mérgelődött Newsha Syeh-re. Rita Ora mindig is a bevállalós stílusáról és az extrém rucijairól volt híres, de néha még így is ki tudja akasztani a rajongóit.
A kollekció arra a jelenségre reagál, hogy az influenszerek gyakran egyetlen kép erejéig veszik meg a ruhákat, amiket aztán vissza is visznek a boltba. A digitális kollekció lehetővé teszi a szponzorált tartalom előállítását környezetbarát módon. A befolyó pénz pedig a WaterAid szervezetnek megy, ami a pazarló vízfogyasztásra próbálja felhívni a figyelmet.